След изтичането на гаранционния срок, обикновено потребителите стават по-загрижени и чувствителни при проява на дефекти, повреди или авария. Ето защо е важно да се предлага форма на извънгаранционен сервиз, поддръжка на склад на някои износващи се елементи и детайли, подготвени кадри и специалисти, както и надлежна документация за обектите.
АССИСТ има монтирани съоръжения- автоматични врати, бариери, портали, гаражни врати и прочие, от период над 15 години, и по европейските нормативи е задължително потребителите да имат сключен договор за следгаранционна поддръжка с цел осигуряване на безопасност и надеждна работа на монтираните и работещи съоръжения.
АССИСТ разполага с дигитализирана база данни за своите обекти и клиенти, като все по-често се налага да се сервизират извънгаранционни чужди съоръжения, за които вече не е известен доставчика, кой е монтирал и наличието на резервни части. Това е предизвикателство, за което си струва да се направи подходяща организация, с каквато АССИСТ разполага за територията на България.