Поддръжката по време на гаранция е допълнителна услуга, която дава спокойствие и удовлетворение на всеки нов клиент. Гаранцията, сама по себе си, е задължение на производителя. АССИСТ, като доставчик на проверени и доказани външни производители, допълва тяхното качество с добър и качествен монтаж. След това, ако клиентът предпочете едно регулярно поддържане и грижа по време на гаранцията, това не оскъпява толкова сделката, а гарантира спокойствие и невероятно удовлетворение за клиента.
Редовното поддържане и модернизация на различни видове автоматични врати поддържат оборудването в добра форма, удължават продължителността на живота му, осигуряват безопасност и непрекъснат поток от хора и стоки през съоръженията. Добре функциониращата врата също така намалява загубата на топъл и студен въздух и прави всяка сграда по-енергийно ефективна.
Европейската асоциация от производители на врати има морално и юридическо задължение да информира клиентите за техните отговорности за превантивна поддръжка и текущи прегледи или инспекции. Собственикът трябва да разбере, че поддръжката, ремонта и модернизацията на вратите с електрическо задвижване подобряват безопасността, надеждността и качеството на всяка автоматизирана врата.