Тук можете да разгледате често срещани въпроси и отговори за автоматичните врати на БЕЗАМ.
ДА, за всеки вид автоматични врати - плъзгащи, въртящи, летящи и други, АССИСТ има оригинален документ, издаден от оторизираните български инстанции и органи, с което се утвърждава, че тези врати могат да се ползват като аварийни изходи. При желание на клиента се предоставя копие на тези разрешителни, както и всички други сертификати на Безам.
Това зависи предимно от тежеста на крилата. Това пък от своя страна зависи от оператора, който ще бъде използван. Въпреки това има определени граници за ширина и височина на панелите, с цел да се осигури плавното и безпроблемно функциониране на системата. Може да намерите спецификация за моделите врати и използваните оператори в техническите брошури, които нашите търговци ще ви предоставят и с удоволствие ще ви помогнат.
Във всички случаи е добре да имате регуларна поддръжка и сервиз на вашите съолъжения от фирма АССИСТ! При дълъг период от неработила врата, не се изискват специални процедури. При аварийните, както и при някои други системи се изисква презареждане на батерията. Това може да е необходимо само след дълъг период от време. При аварийните системи евентуални дефекти могат да бъдат отстранени чрез ръчно подпомагане на крилата при първия цикъл на отваряне и затваряне след стартирането на вратата. Ако въпреки това системата индикира грешка, моля уведомете сервизния техник.
Трябва ясно да се разграничава "Ремонт" от "Профилактика" на всички видове автоматизирани съоръжения. Профилактиката е заложена в сервизния пакет и е задължителна един път годишно, а при специални врати и съоръжения може да е и два пъти годишно. Профилактиката и абонаментна поддръжка се препоръчват от производителя и съгласно европейските норми. BESAM и ASSA ABLOY имат специална програма за обучение на свои партньори, като АССИСТ за профилактика и технически преглед на всички автоматични врати, през които регулярно преминава голям човекопоток, и това според производствените документи е редно да се извършва два пъти годишно.
Най-добре би било да се обърнете към АССИСТ, за да се избегнат евентуални следващи повреди при демонтаж и монтаж на стъклото, както и задължителната настройка на крилата след това.