телефон за цялата страна:
0700 10 677

 

Кариери

ИНЖЕНЕР ПРОДАЖБИ И СЕРВИЗ 

„АССИСТ“ ЕООД е българска семейна компания, регистрирана на 21 януари 2001 година, като основният фокус на дейността е внос, асемблиране, дистрибуция и монтаж на автоматизирани входни решения/автоматични врати, гаражни врати, портали, бариери и системи за достъп/, както и техния последващ ремонт и сервизна поддръжка.

Основни продуктови групи: 
• Автоматични врати за пешеходен трафик; 
• Секционни врати и автоматика за гаражни врати; 
• Допълващи продукти за индустрията – скоростни врати, претоварни мостове, нивоизравнителни платформи, уплътнителни ръкави, противоударна защита; 
• Автоматика за портали; 
• Бариери и паркинг-системи; 
• Системи за контрол на достъпа; 
• ПВЦ завеси; 
• Специални и медицински врати; 
• Входни изтривалки.

Услуги: Инженеринг, Производство/Асемблиране, Ремонт и Сервизна Дейност
• Инженеринг и проектиране на съоръжения; 
• Производство и асемблиране на поръчкови изделия;
• Ремонт на съоръжения;
• Профилактика и гаранционна поддръжка; 
• Извънгаранционна поддръжка и сервиз.

„АССИСТ” ЕООД притежава следните сертификати и награди:
• ISO/IEC 27001:2013; БДС EN ISO 14001:2015; БДС EN ISO 9001:2015;
• награда BOSEI от японското правителство за качествено управление на процесите;
• престижна награда от Международната Асоциация на Вратите в САЩ за най-добър „Международен дилър на годината”. 

Във връзка с разширяване на дейността и процес на реинженеринг на бизнеса, АССИСТ търси да назначи мотивирани специалисти на длъжност: 

ИНЖЕНЕР ПРОДАЖБИ И СЕРВИЗ – регион Северозападна България

Основни задължения:

• Продажби на съоръжения, оборудване и сервизни услуги на съществуващи клиенти;
• Активно разширяване на клиентската база в поверения район;
• Прилагане на търговската политика на компанията за налагане и подобряване на пазарното присъствие;
• Проучване на пазара и подготовка за подписване на сервизни договори;
• Извършване на профилактична поддръжка на съоръжения;
• Периодични отчети на дейността.

Изисквания към кандидатите:

• Висше техническо образование и опит в продажбите и/или сервиз на автоматични врати, промишлени врати, системи за достъп, автоматизирани портали и бариери – виж приложено портфолио на компанията АССИСТ;
• Умения за презентиране и възможности за водене на успешни търговски преговори с корпоративни клиенти;
• Инициативност и самостоятелна организираност;
• Добра компютърна грамотност: MS Office (Excel, Word), Internet, умения за работа със специализиран софтуер – ERP и други;
• Умение за екипна работа, способност за анализ на информация и за работа под натоварване;
• Лоялност и ангажираност към бизнеса на компанията;
• Умения за разчитане на техническа документация на английски език;
• Шофьорска книжка с добри умения за кормуване и познаване на поверения район.

Компанията предлага:

• Служебен автомобил;
• Мобилен телефон, преносим компютър или таблет;
• Динамична и интересна работа;
• Периодични продажбени и продуктови обучения в страната и в чужбина;
• Мотивационна схема на заплащане: твърдо възнаграждение плюс бонуси;
• Коректни взаимоотношения с трудов договор и осигуровки.

Очакваме автобиография на български език с актуална снимка и мотивационно писмо. МЕЙЛ: office(at) assist.bg


Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, единствено и само за целите на подбора за съответната позиция. 

Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. АССИСТ ЕООД е администратор на лични данни и Ви гарантира пълна защита на предоставените лични данни. 

Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.