„АССИСТ“ ЕООД е българска семейна компания, регистрирана на 21 януари 2001 година, като основният фокус на дейността е внос, асемблиране, дистрибуция и монтаж на автоматизирани входни решения/автоматични врати, гаражни врати, портали, бариери и системи за достъп/, както и техния последващ ремонт и сервизна поддръжка.
Основни продуктови групи: • Автоматични врати за пешеходен трафик; • Секционни врати и автоматика за гаражни врати; • Допълващи продукти за индустрията – скоростни врати, претоварни мостове, нивоизравнителни платформи, уплътнителни ръкави, противоударна защита; • Автоматика за портали; • Бариери и паркинг-системи; • Системи за контрол на достъпа; • ПВЦ завеси; • Специални и медицински врати; • Входни изтривалки.
Услуги: Инженеринг, Производство/Асемблиране, Ремонт и Сервизна Дейност • Инженеринг и проектиране на съоръжения; • Производство и асемблиране на поръчкови изделия; • Ремонт на съоръжения; • Профилактика и гаранционна поддръжка; • Извънгаранционна поддръжка и сервиз.
„АССИСТ” ЕООД притежава следните сертификати и награди: • ISO/IEC 27001:2013; БДС EN ISO 14001:2015; БДС EN ISO 9001:2015; • награда BOSEI от японското правителство за качествено управление на процесите; • престижна награда от Международната Асоциация на Вратите в САЩ за най-добър „Международен дилър на годината”.
Във връзка с разширяване на дейността и процес на реинженеринг на бизнеса, АССИСТ търси да назначи мотивирани специалисти на длъжност:
ИНЖЕНЕР ПРОДАЖБИ И СЕРВИЗ – регион Северозападна България
Основни задължения:
• Продажби на съоръжения, оборудване и сервизни услуги на съществуващи клиенти; • Активно разширяване на клиентската база в поверения район; • Прилагане на търговската политика на компанията за налагане и подобряване на пазарното присъствие; • Проучване на пазара и подготовка за подписване на сервизни договори; • Извършване на профилактична поддръжка на съоръжения; • Периодични отчети на дейността.
Изисквания към кандидатите:
• Висше техническо образование и опит в продажбите и/или сервиз на автоматични врати, промишлени врати, системи за достъп, автоматизирани портали и бариери – виж приложено портфолио на компанията АССИСТ; • Умения за презентиране и възможности за водене на успешни търговски преговори с корпоративни клиенти; • Инициативност и самостоятелна организираност; • Добра компютърна грамотност: MS Office (Excel, Word), Internet, умения за работа със специализиран софтуер – ERP и други; • Умение за екипна работа, способност за анализ на информация и за работа под натоварване; • Лоялност и ангажираност към бизнеса на компанията; • Умения за разчитане на техническа документация на английски език; • Шофьорска книжка с добри умения за кормуване и познаване на поверения район.
Компанията предлага:
• Служебен автомобил; • Мобилен телефон, преносим компютър или таблет; • Динамична и интересна работа; • Периодични продажбени и продуктови обучения в страната и в чужбина; • Мотивационна схема на заплащане: твърдо възнаграждение плюс бонуси; • Коректни взаимоотношения с трудов договор и осигуровки.
Очакваме автобиография на български език с актуална снимка и мотивационно писмо. МЕЙЛ: office(at) assist.bg Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, единствено и само за целите на подбора за съответната позиция.
Предоставянето на личните данни е доброволно, тяхното обработване, ползване в процеса по подбор и съхраняване ще се извършва в пълно съответствие със Закона за защита на личните данни. АССИСТ ЕООД е администратор на лични данни и Ви гарантира пълна защита на предоставените лични данни.
Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати.
|